De geschiedenis van Stichting CAV

Onze stichting is op 6 juni 1968 opgericht. Wij werken zonder winstoogmerk en helpen onze cliënten met o.a. financiële zorg en mentorschap.

In 2023 vierden wij ons 55-jarig jubileum.

Onze officiële naam is: “Stichting Centrale Administratie voor Voorzieningen op het gebied van de Gezondheids‐ en welzijnszorg”.

Wij zijn ontstaan uit een afdeling van de Sociale Dienst in Den Haag.

Hieronder zie je hoe ons beeldmerk in de loop der jaren is veranderd.

van financiële zorgen hoef je niet wakker te liggen

meer dan 120 gemotiveerde en kundige medewerkers geven onze cliënten rust en zorgen voor een stabiele situatie.

Stichting CAV verleent financiële zorg zonder winstoogmerk. Al sinds 1968 helpen wij mensen in heel Nederland die door ziekte, ouderdom of andere omstandigheden hun financiële zaken of hun zorg niet meer zelf kunnen of willen regelen.

De afgelopen jaren is onze organisatie flink gegroeid. We werken nu met meer dan 120 gemotiveerde professionals die zich met hart en ziel voor hun cliënten inzetten.