Van stagiair tot professional

Stages spelen een cruciale rol bij het vormgeven van een professioneel CV en zijn vaak een opstap naar een succesvolle carrière. Tijdens een stage bij Stichting CAV verwerf je waardevolle praktijkervaring; je kunt jouw theoretische kennis toepassen in de echte wereld van de financiële zorgverlening. Bovendien biedt je stage de mogelijkheid om essentiële vaardigheden te ontwikkelen, professionele netwerken op te bouwen en branche-specifieke inzichten te verwerven.

Open sollicitatie

Stagiair Bewindvoering diverse vestigingen

Volg jij de HBO opleiding SJD (Sociaal Juridische Dienstverlening)? Ben jij gedreven en zorgvuldig en op zoek naar een stageplaats? Kom maar hoor!

Ontwikkeling van vaardigheden

Een stage bij Stichting CAV betekent voor jou het ontwikkelen en verfijnen van verschillende vaardigheden waarmee je kunt uitgroeien tot een volwaardige professional. Je leert hoe je effectief kunt samenwerken met collega’s, hoe je je kunt aanpassen aan verschillende werkomgevingen en je leert omgaan met verschillende doelgroepen en uitdagende situaties.

Netwerkmogelijkheden

Het opbouwen van een professioneel netwerk is heel belangrijk voor je carrière. Onze stageplaatsen bieden een uitstekende gelegenheid om in contact te komen met professionals uit verschillende beroepsgroepen.
Door samen te werken met ervaren bewindvoerders en mentoren, en door te communiceren met collega’s met verschillende achtergronden, kun je een netwerk opbouwen en waardevolle verbindingen tot stand brengen.

Inzichten

Jouw stage biedt een unieke kans om uit de eerste hand inzicht te krijgen in ons werkveld. Door nauw samen te werken met onze professionals kun je onze sector observeren, de dynamiek leren begrijpen en de uitdagingen en kansen die er zijn ervaren.

Beloning en voordelen

Je krijgt bij ons een stagevergoeding van 374 euro per maand. Wij zien jou als een volwaardig lid van ons team. Je bent van harte welkom bij onze trainingsdagen, uitjes en netwerkevenementen, je mag meedoen aan projecten en ook voor jou is er natuurlijk een kerstpakket.

Wij hebben verschillende vestigingen in Nederland. Bij al deze vestigingen zijn stageplaatsen beschikbaar. Kijk op onze website voor meer informatie over onze diensten en onze vestigingen.

Bekijk alle vacatures