Onze vacatures

Word jij één van onze professionals? Bij Stichting CAV werken bewindvoerders, budgetbeheerders, mentoren, curatoren en administratief medewerkers. Zij ondersteunen onze cliënten op een proactieve, positieve en persoonlijke manier.

Wil je carrière maken in de financiële zorgverlening? Wij kunnen altijd nieuwe, leuke en goede collega’s gebruiken. Check onze vacatures op deze pagina.
Natuurlijk kun je bij ons ook open solliciteren. Dan nemen wij contact op als we een leuke job voor je hebben.

Open sollicitatie

Mentor Amsterdam

Heb je affiniteit met en ervaring in de zorg en met onze doelgroep? Lijkt het je leuk om Mentor te zijn? Dan zoeken wij jou!

Amsterdam

€ 3.199-5.084 p/mnd (obv 36 uur p/wk) +13e maand

Bewindvoerder Leiden

Ben jij een gedreven en zorgvuldige bewindvoerder? Dan zoeken wij jou!

Leiden

€ 2.541-4.540 p/mnd (obv 36 uur p/wk) +13e maand

Administratief medewerker Zoetermeer

Ben jij gedreven en zorgvuldig? Haal je voldoening uit het helpen van mensen? Dan zoeken wij jou!

Zoetermeer

32 - 36 uur p/wk

€ 2.429-3.278 p/mnd (obv 36 uur p/wk) +13e maand

Administratief medewerker Utrecht

24 - 36 uur p/wk

€ 2.429-3.278 p/mnd (obv 36 uur p/wk) +13e maand

Bewindvoerder Zoetermeer

Ben jij een gedreven en zorgvuldige bewindvoerder? Dan zoeken wij jou!

Zoetermeer

€ 2.541-4.540 p/mnd (o.b.v. 36 uur p/wk) +13e maand

Ervaren Bewindvoerder Utrecht

Ben jij een gedreven, zorgvuldige en ervaren Bewindvoerder? Dan hebben we bij Stichting CAV een leuke en uitdagende functie voor je!

28-36 uur p/wk

€ 2.982-5.084 (obv 36 uur) +13e maand

Bewindvoerder Utrecht

28-36 uur p/wk

€ 2.541-4.540(obv 36 uur) +13e maand

Stagiair Bewindvoering diverse vestigingen

Volg jij de HBO opleiding SJD (Sociaal Juridische Dienstverlening)? Ben jij gedreven en zorgvuldig en op zoek naar een stageplaats? Kom maar hoor!

Amsterdam Leiden Geleen Rotterdam Utrecht Zoetermeer

32 uur p/wk

374 p/mnd (obv 32 uur p/wk)